reklama

Granatír

Ďalším z mojich upravených receptov je recept na granatír. Tento recept je navyše ako vegetariánsky, tak aj vegánsky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Takže budeme potrebovať:

150 g celozrnných cestovín

1 väčší batat

olivový olej

1 balenie údeného tofu

1 cibuľu

sladkú mletú papriku

soľ, čierne mleté korenie

Do jedného hrnca som dala variť ošúpaný, na kocky pokrájaný batat. Do druhého hrnca som si dala hriať vodu na cestoviny. Na panvicu som si pripravila olivový olej, na drobno pokrájanú cibuľu a na kocky pokrájané údené tofu. Voda na cestoviny medzičasom zovrela, pridala som cestoviny, varila do zmäknutia, odcedila. Batat už bol taktiež uvarený, scedila som ho a popučila. Na sporák som dala pripravenú panvicu, cibuľu a tofu som opekala do zlatova, nakoniec som pridala na panvicu sladkú mletú papriku, nechala prevoňať. Zmiešala som to s cestovinami a popučeným batatom, ochutila soľou a čiernym mletým korením. No a podávala s kyslými uhorkami. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobrú chuť :-)

Gabriela Pasztorová

Gabriela Pasztorová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Takže okrem toho, že som žena na MD, som "vyučená" čašníčka tzv. hotelová akadémia sa tomu hovorí,už počas školy som začala pracovať v Mekáči, kde som sa vypracovala na manažéra. Všetci na túto prácu v Meku nadávajú a uťahujú si z nej, mne však veľa dala. Ale aj vzala. Ďakujem za ňu. Okrem toho mám skúsenosť aj s prácou v zahraničí v Nemecku, konkrétne ako čašník a pomocná sila v kuchyni, vybavované cez školu. Nemčina ma strašne bavila, teraz je to už 5 rokov, čo som nekomunikovala s nikým dlhšie ako 5 viet po nemecky. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu