Ako začať?

Autor: Gabriela Pasztorová | 22.10.2015 o 20:41 | Karma článku: 3,69 | Prečítané:  247x

Takže dnes trochu o motivácií. Motivácií robiť niečo so sebou, keď nieste spokojný so svojím zovňajškom, konkrétne kilami navyše. 

Potrebujete sa od niečoho odraziť, niečo čo Vás nakopne. Potrebujete vidieť cieľ a zmieriť sa s tým, že cesta je dlhá. Ja keď už nevládzem, alebo mám obdobie, že na sebe nevidím výsledky, utešujem sa tým, že horšie to už nebude. Ak budem na sebe makať, bude to len lepšie.
Ešte sa mi nestalo, že by som nejako v strave zlyhala- keď nepočítam obdobie otehotnenia a tehotenstva. Doprajem si občas nejaký cheatday alebo cheatmeal. Ale mám obdobia, kedy idem na 99%. Jedno percento rátam napr. to, že ochutnávam jedlo môjho muža, keď ho dochucujem. Ale na to používam tu úplne najmenšiu mocca lyžičku a často krát- nechcem vyvolať znechutenie-to vypľujem. Striedam si také obdobia stravovania, aby som sa nedostala do stereotypu: teraz mám extrémne bielkovinové obdobie samé ryby, kuracie, hovädzie, krevety, strukoviny, tofu, cottage, tvaroh...taktiež s prichádzajúcou zimou mám takmer každý deň polievku. Veľa zeleniny ako prílohy, skôr tepelne upravenej, šaláty pomenej. Pečiem si aj pečivo tzv. Dukanov chlieb. Cez leto som frčala na šalátoch, niekedy čisto zeleninových, raňajky a obed boli kvantá ovocia, veľa som odšťavovala, surové orechy a semiačka nemohli chýbať. Na jar, keď končí obdobie fašiangou si dávam "40 dňový vegánsky pôst": veľa zeleniny, ryže, vynechávam aj kávu a alkohol. Proste treba to striedať.
Skôr mám problém niekedy nájsť motiváciu na cvičenie. Po pôrode, asi po ôsmych týždňoch, som začala cvičiť najprv polhodinový pilates, potom hodinovú power jogu. Niekedy som cvičila obe v jeden deň, nedala som si ani regeneračný deň a šla som aj 13 dni v kuse. Malý mi vtedy spával aj 4-5 hodín denne. No potom prišlo obdobie totálnej demotivácie, malý spával menej, do toho nejaké problémy a sekla som s tým úplne. Mala som pauzu mesiac a dnes už viem, že to bola asi rovnaká chyba ako to, že som sa spustila v tehotenstve. Stravu som síce dodržiavala, ale spevňovanie môjmu telu chýbalo. Momentálne už zase cvičím, min. 5 krát do týždňa, striedala som dva tréningy jeden zameraný na stehná-zadok; druhý ruky-brucho. Obidva trvajú cca hoďku. Ale aj to má už omrzelo a preto pridávam jógu, a začínam chodiť aj na cvičenie s krpcom v nosiči.
A keď chcem náhodou prestať, spomeniem si,prečo som začala. Toľko na dnes. Amen.

P.S.: Chcela som sa spýtať, či by mali moji čitatelia záujem o môj vzorový jedálniček prípadne recepty :) 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

NDS priklepla Doprastavu zákazku bez súťaže, vraj aby diaľnica neskončila v poli

Súčasťou združenia sú aj Strabag, Váhostav a Metrostav.

KOMENTÁRE

Zničia raz naše deti svet?

Do 20 rokov má zmiznúť takmer polovica pracovných miest.

PLUS

Zamrzla a nebilo jej srdce. Potom vstala z mŕtvych

Žena bola hodiny mŕtva, zmrzla na kosť a zažila zmŕtvychvstanie.


Už ste čítali?