reklama

Môj životný príbeh alebo ako som sa spamätala

Dobrý deň vospolok. Dnes by som Vám chcela porozprávať ako som sa dostala k životnému štýlu, ktorý žijem. Je to dlhý príbeh, ku ktorému sa budem neustále vraciať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Nikdy som nebola chudá. Konkrétne sa v mojom živote striedali dve obdobia: kedy som bola bacuľka, a keď som sa riadne vykŕmila. A mne to vôbec nevadilo čo jem, či je to zdravé, mne záležalo na tom aby som sa dobre najedla, do sýtosti a niekedy ešte trošku viac. Potom zo päť piviek, nech to lepšie rastie, ako hobby vysedávanie v krčme pri cigaretách. To, že som potrebovala v robote neustále nové nohavice, lebo vždy sa mi vydrali od šuniek na stehnách bolo vedľajšie. To, že keď som si sadla, moje brucho vytvorilo trojitú pneumatiku tiež. A to, že sa budem do smrti s hanbou pozerať na moje fotky, či video zo stužkovej, kde obvod môjho pása a bokov je značne väčší, než obvod hrudníka je na zaplakanie. Ale potom prišlo to obdobie, niekto z môjho okolia, komu som sa neustále sťažovala, že ako to, že som taká tučná, vyhovárala sa na genetiku, ostatné baby môžu jesť čo chcú a sú chudé, bla bla bla...mi povedal: Pretože nerobíš nič preto, aby si bola chudá. A vtedy som sa zaťala! Najprv som prestala večerať. Jedla som iba raňajky, obed skladajúci sa z polievky a druhého chodu a potom už nič. Do dvoch mesiacov som dala dole 5 kíl, tešilo ma to, ale na poobedných stav malatnosti posledné dve hodiny smeny nič moc Vám poviem. Tak som všade akosi čítala o tom, ako treba jesť často, v malých množstvách, čo to o bielkovinách, sacharidoch a tukoch, o tom kedy čo jesť. Dala som sa na dukanovú diétu, potom som dva mesiace bola na vegánskej strave, pridala som jógu, občas insanity. Vytvorila som si svoj systém stravovania, ktorý by si mal vytvoriť každý, pretože každému niečo iné vyhovuje. Schudla som 14 kíl, a všade kde som chodila, som počúvala chválospevy na moju zmenu. Do toho som však dospela aj iným spôsobom. Okrem toho, že mi došlo konečne, že význam života nie je len o jedení, rozhodla som sa stať aj matkou. Rozhodla som sa s mojou životnou láskou založiť si RODINU. Podarilo sa nám to veľmi rýchlo ( ďakujem za to Pánu Bohu), ale ja som sa v strave spustila, začala som jesť úplne všetko, zase som sa prežierala. A váha išla hore. Samozrejme som veľa oddýchovala, ostala som pn, kvôli zvracaniu. Pribrala som 25 kíl. Keď som šla rodiť, mala som 103,5 kila. Áno, je to von. Povedala som to na verejnosti. Veľmi sa mi uľavilo. Vec, za ktorú by som sa mala hanbiť. Môj syn má osem mesiacov a ja už polovicu z tohto času mám svoju pôvodnú váhu. Stravujem sa zdravo, cvičím, ale moje telo aj tak nie je ešte tam, kde chcem aby bolo. Linčovala som ho deväť mesiacov nevhodnou stravou a nedostatkom pohybu, nenapravím to za úbohých osem. A viete čo? Nech mi to dá riadne pocítiť, nech si pamätám, nech sa potrápim, aspoň si to zapamätám. No ja pokračujem, a budujem z neho mašinu. Mašinu, ktorá privedie na svet svoje druhé dieťa. A zvládne toho oveľa viac. Choroba nebodaj operácia? Nič si neprivolávam, iba vysvetľujem, že vtedy zistíte aké je Vaše telo silné. 
Budem Vám teda v ďalších blogoch písať o tom, ako sa stravujem, čo som v kuchyni vymyslela, ako to kombinujem s mužovou stravou a stravou nášho krpca. Aj o mojich pohybových aktivitách a všetkom možnom.
Na záver by som ešte pozdravila ľudí, ktorí tvrdia, že som schudla tým, že nejem. Ja neviem jesť, ja sa musím nažrať. Len vyberám z čoho sa nažerem.

Gabriela Pasztorová

Gabriela Pasztorová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Takže okrem toho, že som žena na MD, som "vyučená" čašníčka tzv. hotelová akadémia sa tomu hovorí,už počas školy som začala pracovať v Mekáči, kde som sa vypracovala na manažéra. Všetci na túto prácu v Meku nadávajú a uťahujú si z nej, mne však veľa dala. Ale aj vzala. Ďakujem za ňu. Okrem toho mám skúsenosť aj s prácou v zahraničí v Nemecku, konkrétne ako čašník a pomocná sila v kuchyni, vybavované cez školu. Nemčina ma strašne bavila, teraz je to už 5 rokov, čo som nekomunikovala s nikým dlhšie ako 5 viet po nemecky. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu