reklama

Predstavím sa Vám

Dobrý deň,  Na začiatok by som rada niečo o sebe povedala. Som žena, mám 22 rokov, 8-mesačné dieťa, 34 ročného muža.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Bývam na Orave, v dedinke, ktorá má do 500 obyvateľov, preto budem možno raz ľutovať, že som si nedala "tajnú" identitu. Každý tu o každom všetko vie. Ale keďže moje šance na vysoký záujem čitateľov sú veľmi nízke, bojím sa len z polovice.
Takže toľko zatiaľ o mne, viac neskôr. Rada by som Vám objasnila, prečo som sa rozhodla "blogovať". Pretože mám svoje záujmy, pretože na sebe makám, mám svoje systémy a zrazu prišla myšlienka, že by sa niekomu zišli moje skúsenosti. Lebo každý sa rád inšpiruje. Ďalej preto, lebo byť večer, keď máme s mužom mobilovú chvíľku- ach, to je dnes hnusná doba, však?-na sociálnych sieťach a prezerať si 205 ľudí ktorých followujete a viete, že žijú v USA je niekedy nuda. Teda začalo to byť pre mňa nudné. Je asi 15 profilov ktoré má inšpirujú thats all. A Candy Crash ma už tiež nebaví. A ešte jeden hlavný dôvod: Bojím sa, že mi prepne. Áno, bojím sa, že mi prepne z toho, že môj svet sa skladá stále z tých istých ľudí: dieťa, muž, svokrovci, fotrovci, súrodenci a obyvatelia Kraľovian. Takže Vám tu budem písať o mojich pocitoch, problémoch stravovaní, chudnutí, cvičení...vzťahoch...a rada sa podelím aj o príbehy "zo života"
Budem sa tu chodiť s Vami rozprávať, pri najhoršom sa budem rozprávať sama so sebou.
Ďakujem za možnosť a teším sa.
Gabika

Gabriela Pasztorová

Gabriela Pasztorová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Takže okrem toho, že som žena na MD, som "vyučená" čašníčka tzv. hotelová akadémia sa tomu hovorí,už počas školy som začala pracovať v Mekáči, kde som sa vypracovala na manažéra. Všetci na túto prácu v Meku nadávajú a uťahujú si z nej, mne však veľa dala. Ale aj vzala. Ďakujem za ňu. Okrem toho mám skúsenosť aj s prácou v zahraničí v Nemecku, konkrétne ako čašník a pomocná sila v kuchyni, vybavované cez školu. Nemčina ma strašne bavila, teraz je to už 5 rokov, čo som nekomunikovala s nikým dlhšie ako 5 viet po nemecky. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu